U svetu (digitalnog) marketinga, u kojem se gotovo svakodnevno pojavljuju nove funkcionalnosti, alati i instant rešenja, prirodno raste i broj agencija, stručnjaka i raznih gurua. Često je veoma teško razlikovati one koji donose dugoročne rezultate od onih koji se oslanjaju na kratkoročne trendove, ili naprosto one koju su po meri klijentovih vrednosti i ciljeva. Međutim, Homepage Creative Digital je dokaz da kada se spoje posvećenost, stručnost i strateški pristup, uspeh ne izostaje!
(nije da se hvalimo, a malo se i hvalimo 😀)

Iako smo kao tim često vrlo samokritični, imamo mnogo razloga da budemo zadovoljni. Između ostalog, u poslednje vreme nam je konverzija 100% – ali zaista. Odabrali smo da učestvujemo u četiri pitcha hvatajući zalet za poslovnu 2025. godinu i osvojili smo ih sve

Poznato je da se iz neuspeha uči, ali mi smo odlučili da se kao tim osvrnemo i na uspehe i analiziramo šta nas je dovelo tu gde smo. 

Šta je naš USP?

U najkraćem – to su principi po kojima radimo. Sve što “izađe” iz naše agencije strateški je potkovano i u službi postavljenih ciljeva: Kreativno. Smisleno. Posvećeno. Uz neizostavnu i snažnu dozu biznis empatije na kojoj kao tim kontinuirano radimo. 

To je ključni razlog za osvojene poslove. Ne igramo na kartu kreative radi kreative. Niti nam je cilj samo wow efekat, a pogotovo ne one-hit-wonder… Pristup kojim se vodimo je da aktivnosti i taktike koje predlažemo imaju stratešku osnovu i da jasno služe ostvarenju ciljeva, da su smisleni, a opet kreativni i u toku sa trendovima. Ni malo lako i pored stručnosti, traži i veliku posvećenost tima. 

Zašto smo izbor klijenata?

Za početak – dobra smo ekipa 🙂 Zaista jesmo i to se vidi pri prvom kontaktu sa nama. Prirodni smo, opušteni, ali stručni i sa mnogo iskustva u radu sa različitim industrijama, velikim i srednjim klijentima. 

Prodaji pristupamo na način da vam nekad nećemo prodati neku uslugu, ili ćemo odbiti poziv na pitch i saradnju. Zvuči čudno, ali verujemo u fer i poštene, partnerske odnose, pa je naš pristup konsultantski. Ukoliko procenimo da vam neka usluga neće doneti rezultate, ili da neka saradnja neće biti na obostranu korist, kao dobri konsultanti ćemo vam to i reći. 

Isto tako, argumentovaćemo i obrazložiti sve aktivnosti koje predlažemo i za koje verujemo da su za klijenta dobre i adekvatne. Ukratko – često smo mi ti koji čuvaju klijentu budžete i preusmeravaju ih na kanale i aktivnosti koje će doneti rezultate. 

Verujemo u izgradnju dugoročnih odnosa i ne radimo samo ZA klijenta, već radimo zajedno, kao tim. Poverenje nam je izuzetno važno. Posvećeni smo svakom projektu kao da je naš, i uvek se trudimo da naš rad bude maksimalno kvalitetan i promišljen.

Bilo da su u pitanju srednji biznisi ili velike kompanije, dovoljno smo veliki i stručni da donesemo rezultate, a opet dovoljno mali da možemo da se posvetimo na pravi način i da klijent ima adekvatnu podršku. 

Zašto je (biznis) empatija ključna? 

Za naš kontinuirani rad na biznis empatiji kao temi edukacija, timskih i individualnih ciljeva i svakodnevnog rada, možemo samo da kažemo da je zdravorazumska odluka. Najčešći uzrok nezadovoljstva i neispunjenih marketinških ciljeva jeste nerazumevanje uloge marketinga u biznisu klijenta. 

Zbog toga insistiramo na razvoju sposobnosti da se stavimo u poziciju naših klijenata. Da razumemo izazove sa kojima se suočavaju, uvek imamo u vidu širi kontekst, potrebe i ciljeve. To nam omogućava da kreiramo kampanje koje nisu samo kreativne, već i pobedničke, sa pozitivnim uticajima na duge staze. 

Takođe, za nas je B2B zapravo H2H (human to human). Ljudi smo koji rade sa ljudima i saradnju gledamo na takav način. U tom smislu, kako u internim, tako i u ekstenim odnosima, akcenat stavljamo na empatiju i na razumevanje klijenata kao osoba, kao ljudi koji, baš kao i mi, nekad imaju težak dan na poslu i koji se, baš kao i mi, raduju svakom uspehu. Zato smo snažna podrška jedni drugima, na nas se zaista može osloniti. 

Druga kuća naših klijenata

Dugoročna saradnja sa klijentima je najbolji pokazatelj našeg truda i načina rada. A takvih saradnji imamo dosta. Kažu klijenti – dobre stvari ne treba menjati. Mi na takvo povrenje odgovaramo sa – ne treba menjati, ali treba unapređivati. Saradnja se konstantno osvežava, proaktivno i inovativno pristupamo radu, pa uspevamo da budemo provereno dobri i pouzdani, ali u toku sa trendovima i aktuelnostima.
Naravno, dese se i klijenti sa kojima sve prođe kao letnja avantura, istina retko, jer kao što smo na početku napomenuli, već pri prvim kontaktima postavljamo mnogo pitanja, analiziramo i pažljivo osluškujemo kako bismo procenili da li smo „match” i izbegli slomljena srca (čitajte uložene resurse). 

Kada smo prvi put shvatili da smo druga kuća naših klijenata? Kada su klijenti počeli da nam dolaze na sastanke i ostaju da rade od nas, ručaju sa nama, druže se u dvorištu… Iako smo dobijali mnogo lepih komentara na naš rad i tim, ovo je verovatno najbolji feedback na saradnju. 

Ukoliko ste i sami u potrazi za agencijom koja nije samo pružalac usluga, već istinski  partner koji će razumeti vaše ciljeve i imati stručnost da ih ispuni, pozivamo vas da nas kontaktirate. Tu smo da vas saslušamo, prepoznamo vaš problem, nađemo rešenje, i pokažemo zašto je Homepage druga kuća naših klijenata. A OVDE možete saznati načine na koje možemo da vam budemo podrška!