Stižu sjajne vesti iz naše kreativne kuhinje! U okviru 16. Web Excellence Awards takmičenja nagrađena su čak dva naša projekta. Konkurencija je bila jaka – 740 prijava iz 17 zemalja sa pet kontinenata takmičilo se za ova međunarodna priznanja. Nakon zadovoljnih klijenata, podsticaj je došao i sa i sa strane struke – da nastavimo da kreiramo promišljena rešenja u službi biznisa.

Brend strategija za lidera na tržištu

Ponekad je fokus na rast godinama toliki da u jednom trenutku, biznis preraste brend i javi se potreba da se sustignu. Upravo je to momenat sa kojim smo se susreli kada smo postavljali brend strategiju i kreirali nov slogan i generalno osveženje brenda kroz uvođenje novih boja i kanala komunikacije, te taktika koje podržavaju biznis ciljeve kompanije Aling-Conel nakon prvih 30 godina postojanja i uspešnog poslovanja. 

Nagrada koja sa globala stiže za lokalnu kompaniju i lokalnu agenciju, potvrđuje da inovativnost, kreativnost i posvećenost, nemaju granice. Više o ovom projektu potražite ovde i na našem Behance nalogu.

Mali biznis, veliki trud

Ova nagrada nam je posebno važna iz dva razloga. Kada se pogleda projekat, ni jedan nije očigledan. 

Prvi razlog je naš pristup poslu koji podrazumeva biznis empatiju i potpuno razumevanje da je u mali biznis često uložen veliki trud. U ovom slučaju, trud jene osobe (ili trud jako malog tima). Kada neko uloži, ne samo novac, već i vreme, energiju, budućnost u svoj mali biznis, važno je biti podrška na tom putu. Upravo smo u tome uspeli. 

Drugi razlog je samo tržište. Raditi sajt za klijenta iz Švajcarske, gde je publika drugačija, estetika drugačija, struktura organizovanija i pročišćenija – izazovan je zadatak kroz koji shvatite da je manje, i te kako više. Više o projektu saznajte ovde ili pogledajte Behance projekat

Dok slavimo ove uspehe, spremni smo za nove projekte i izazove – čekamo vas!