Kako postati Google partner i koji su benefiti?

Kad znaš šta ti je cilj – posvetićeš se njegovom ostvarivanju i na kraju ćeš doći do njega. Eto, i mi u agenciji Homepage smo odlučili – hoćemo da budemo Google partneri i to ćemo definisati kao jedan od ciljeva! Konstantnim radom i usavršavanjem nije nam dugo trebalo da dobijemo tu laskavu titulu i uđemo u uski krug odabranih agencija u Srbiji.

Šta je to Google Partnerski program?

Google Partner program je mreža online profesionalaca, agencija i generalno marketing specijalista koji su prošli Google treninge i postali sertifikovani od strane samog Google-a. Google svojim partnerima dodeljuje specijalne Partner značke (Google Partner badge) što je dokaz da su položeni Google Adwords product certifications ispiti i da su agencije u toku sa poslednjim novinama i skilovima vezanim za Google platformu i proizvode. Kako to već Google kaže: They earned it!

Google partneri mogu da se specijalizuju u više Adwords delova:

  • Oglašavanje preko mobilnih platform (Mobile Advertising)
  • Oglašavanje preko ključnih reči (Search Advertising)
  • Video oglašavanje (Video Advertising)
  • Mreža multimedijalnog oglašavanja (Display Advetising)
  • Shopping Advertising

Kako se kvalifikovati za Google Partnera?

Kao što smo rekli, da bi priznao istaknute agencije Google deli značke.
Postoje dve vrste: značka partnera i značka premier partnera.

U tabeli su prikazani uslovi za dobijanje Partner znački:


Koji su benefiti Google Partner programa?

Kada se vasa agencija kvalifikuje za program imate mogućnost pristupa brojnim benefitima. Pogledajte Google-ovu tabelu gde su nabrojane sve prednosti programa i posedovanja značke partnera: