Da li znaš da postoji preko dva miliona rezultata kada ukucaš reč „praksa“ na google-u? Fascinantan podatak, ali kako onda da znaš koja praksa je pravi izbor za tebe? 

Šta je to što želim? Kako je tamo? Šta ću raditi? Da li imam dovoljno znanja? Ne brini, na ova i još mnoga pitanja dobijaš odgovor. Udahni duboko and scroll down.

Bilo je priče o bureku…

Od pamtiveka kruži pojam „burek praksa“, ali kod nas to nećeš pronaći jer ti si tu došao/la da učiš i razvijaš svoje veštine, a biće prilike i da pojedemo burek jer ga Homepagersi vole i često konzumiraju.

burek

Da li si spreman/na na izazov?

Kod nas nisi gušter, zelen, potrčko i slično, već si Homepager. Da li znaš šta to znači biti Homepager? Ukoliko ne, nudim ti link da nas upoznaš.

Ko su Homepage praktikanti?

Homepage praktikanti su strava motivisani, mladi ljudi, koji žele da steknu i/ili prošire svoja znanja o digitalnom marketingu i postanu deo jednog cool okruženja. Upravo kod nas imaš priliku da ostvariš sve to, a da pritom budeš plaćen!

minions gif

Free of charge dobijaš mentora sa kojim radiš na razvijanju svojih veština u digitalnom marketingu. Imaš priliku da se upoznaš sa community management-om, copywriting-om, učestvuješ u pitch-evima, radiš sa dizajnerima, razvijaš kreativu i još mnogo, mnogo toga. 

Ne brini, podršku ćeš imati, ne samo od svog mentora, nego od celokupne ekipe, te ćeš u izvršavanju obaveza uvek imati pomoć. Tvoje znanje tokom prakse će rasti, a mentori će kasnije postati samo osobe koje su tu da iskontrolišu tvoj rad i daju ti zeleno svetlo da je sve kako treba. Što tvoja samostalnost postaje veća, dobijaćeš i veće izazove koji će od tebe napraviti Homepage super praktikanta.

Kada si postao/la super praktikant imaš priliku da radiš na:

  • kreiranju mesečnih kalendara objava, 
  • izvlačenju i analiziranju analitike nastupa klijenta, njenom tumačenju i upoređivanju sa postavljenim ciljevima,
  • pisanju izveštaja o efektima iz prethodnog perioda, 
  • iskazivanju svoje kreativnosti, u smislu davanja predloga za unapređenje trenutnog stanja i
  • analiziranju nastupa brendova i prikazivanju dobrih i loših primera prakse, kao i davanju detaljnog obrazloženja.

Kako se proces tvoje prakse bude približavao kraju, a tvoje veštine budu znatno unapređene, postoji mogućnost i za zaposlenje.

Treba zaslužiti pridev „super“…

pass gif

Da bi postao/la super praktikant potrebno je mnogo truda, rada i učenja tokom 3 meseca prakse. Taj put neće biti lak, ali podrške će uvek biti, a ja ti to govorim iz iskustva, jer sam bio Homepage praktikant koji je nakon prakse dobio šansu i zaposlio se.

Još jedna stvar, a ona je poprilično bitna – nemoj da se plašiš da iskažeš svoje mišljenje. Svaka osoba u Homepage-u je dragocena i svaka doprinosi agenciji. Proaktivnost je reč koju mnogo volimo da koristimo, te je iz tog razloga bitno da naglasimo da upravo nju mnogo i cenimo. Niko se nije naučen rodio, te i mi od tebe možemo mnogo naučiti, bilo da se radi o digitalu, pivu ili o nekoj trećoj stvari. Baš iz tog razloga želimo da naši super praktikanti budu ono što jesu, ali i da se sa nama razvijaju.

A na kraju…

Sa ovim završavam naš vodič, nadam se da su ti sve ove informacije pomogle da malo bolje shvatiš kako to izgleda praksa kod nas i da od onih dva miliona rezultata sa google-a sa početka teksta, baš mi postanemo mesto gde želiš da svratiš i učiš.

Piši nam na mejl posao@homepage.rs, priloži svoj CV, pošalji interesantan mejl ili izaberi neki drugi način kako ćeš nam se predstaviti, jer mi čekamo baš tebe – super praktikanta!