Interesuje te digitalni marketing? Želiš da radiš kreativan i dinamičan posao ali nemaš završen faks niti prethodno iskustvo? Postani deo Homepage razvojnog programa DIGITAL HERO i videćeš kako u praksi zaista izgleda #agencylife i rad na kampanjama i projektima za velike strane i domaće klijente.

Najbolje od svega je što uslov nije formalno obrazovanje u oblasti marketinga, komunikacija ili dizajna, čak nije nužno ni da imaš završen faks. Dovoljno nam je da imaš želju da se baviš digitalnim marketingom, da si vredna i posvećena i odgovorna osoba. Neko na koga se članovi tima mogu osloniti – sve ostalo se može naučiti. 🙂

ilustracija praksa

Plan tvoje pustolovine 

Za početak, kao i svaki Homepage praktikant do sada, dobićeš mentora koji će te upoznati sa svim agencijskim poslovima. Od njega ćeš dobijati različite zadatke na osnovu detaljnog plana razvoja i u skladu sa njima moći ćeš da prikažeš sve svoje kvalitete. U zavisnosti od svojih interesovanja i afiniteta, praksu kod nas možeš imati u jednom od tri sektora: komunikacijama, dizajnu ili promociji.

Kao praktikant u sektoru komunikacija, pisaćeš copy-je za kalendare objava i baviti se community menadžmentom. Svoje veštine razvijaćeš tumačeći analitiku i analizirajući digitalne nastupe klijenata i njihovih konkurenata. Istraživaćeš o najnovijim trendovima na društvenim mrežama i pronalazićeš najbolje načine njihove primene, a, ukoliko se ukaže prilika, bićeš deo tima koji pitch-uje ideje i kampanje pred postojećim i potencijalnim klijentima.

Ukoliko na praksi budeš u sektoru dizajna, savladaćeš naprednu upotrebu Adobe alata u kojima ćeš kreirati kalendare objava za društvene mreže, asset-e za newsletter-e i različita oglasna rešenja na digitalu. Tvoj iskusni mentor i kolege dizajneri pomoći će ti u sticanju veština vezanih za obradu fotografija i photoshooting i upoznati te sa procesom digitalne produkcije.

Tokom prakse u sektoru promocije, upoznaćeš se sa digitalnim oglašivačkim sistemom, Facebook i Instagram oglasnim platformama, Google i LinkedIn oglašavanjem. Određivaćeš ciljne grupe, pa u skladu sa tim kreirati oglase i planirati oglasne kampanje. Od ljudi koji se godinama bave promocijom naučićeš koliki je značaj merenja i praćenja rezultata promocije i konstantnog optimizovanja oglasa, te kako da tumačenjem Google analitike doprineseš poboljšanju kvaliteta daljeg rada u oglašavanju.

Razvojni program prakse u svakom od tri navedena sektora traju po šest meseci. Uz dragoceno znanje i veštine koje ćeš steći za to vreme, tvoja praksa će biti plaćena.

praktikanti

Izazovi koje ćeš prevazići

Dok se budeš upoznavao sa osnovama digitalnog marketinga saznaćeš da posao u marketinškoj industriji, koja se stalno menja i razvija, nije nimalo lak. Iza jedne objave na Instagramu, Facebook-u, LinkedIn-u ili TikToku krije se čitav tim vrednih ljudi koji svojim znanjem, kreativnošću i efikasno razvijenom digitalnom strategijom doprinose da ta objava bude ne samo vidljiva i dostupna svima, nego i kvalitetna, atraktivna i profesionalna.
Shvatićeš koliko je uzbudljivo kada treba da rešiš neki zadatak u kratkom vremenskom roku i otkriti kako da se uspešno organizuješ da bi ispunio sve svoje poslovne obaveze. Tvoj mentor, kao i ostatak tima, uvek će biti tu da ti pomognu, posavetuju te i nauče kako da praktičnije i efikasnije pristupiš svim izazovima.
Biće zadataka koji će ti se dopasti više, ali i onih koji će ti biti manje inspirativni. Određene zadatke ćeš vrlo brzo i sa lakoćom obavljati, a neki će ti oduzeti mnogo vremena i truda.

Sve u svemu, do kraja razvojnog programa u sektoru komunikacija imaćeš priliku da naučiš:

  • da kreiraš smislen i inovativan mesečni kalendar objava za klijenta,
  • da izvučeš i protumačiš analitiku dotadašnjeg digitalnog nastupa klijenta i uporediš je sa KPI-evima,
  • da napišeš izveštaj o efektima kampanje,
  • da na kvalitetan i promišljen način sugerišeš klijentu šta bi u njegovom digitalnom nastupu trebalo promeniti i
  • da uradiš analizu digitalnog nastupa brendova i pronađeš primere dobre i loše prakse, koje ćeš moći argumentovano da obrazložiš.

Po završetku razvojnog programa u sektoru dizajnu ovladaćeš sledećim veštinama:

  • napredna upotreba Adobe alata (Photoshop, Illustrator, After Effect),
  • kreiranje kalendara objava na osnovu definisanog brendinga / vizuelnog identiteta, asset-e za newsletter-e, digitalni brending za različite kanale klijenta i kampanje,
  • kreiranje i obrada fotografija,
  • čitanje i razumevanje brifa kao osnove za kreiranje i prezentovanje dobrog krajnjeg idejnog rešenja,
  • praćenje i procene resursa i izveštavanje o njima.

Kada uspešno prođeš kroz razvojni program u sektoru promociji umećeš:

  • da vršiš napredno oglašavanje na Facebook i Instagram oglasnim platformama,
  • da sprovodiš Google i LinkedIn oglašavanje,
  • da ažuriraš sajtove u WordPress-u,
  • da meriš i pratiš rezultate promocije i komunikacija u cilju ispunjenja definisanih ciljeva,
  • da čitaš Google Analitiku, donosiš zaključke i primenjuješ ih u daljem radu,
  • da primenjuješ u praksi stečene prodajne veštine.

Od tvojih interesovanja, proaktivnosti i motivacije da stekneš nova znanja zavisi koliko ćeš napredovati tokom šest meseci DIGITAL HERO razvojnog programa. A upravo je to prvi korak ka zaposlenju i početku karijere u digitalnom marketingu.
Od tebe zavisi koliko ćeš uspešno graditi svog heroja i dovesti ga do krajnje tačke – zaposlenja.

 

praktikanti

Čarolija koju ćeš osetiti

Jasno ti je da avantura kojoj ćeš pristupiti kao deo DIGITAL HERO razvojnog programa prakse neće biti jednostavna. Potrebno je da joj pristupiš vrlo odgovorno i znatiželjno, da budeš proaktivan i inovativan. Kad nas upoznaš, videćeš da svako od nas u sebi nosi neka znanja i veštine koje će rado podeliti sa tobom, a na tebi je da to iskoristiš na najbolji mogući način.

Radićeš sa super ekipom kojoj dinamične i inspirativne kampanje donose prestižne nagrade, ali i motivaciju da nastave da rade, uče i sigurnim koracima rešavaju nove poslovne izazove. Uz nas ćeš osetiti kako izgleda saradnja sa čuvenim brendovima i na koji način gradimo njihove marketinške kampanje.

Pored radne atmosfere, svakodnevnih obaveza i postavljanja novih poslovnih ciljeva, u našem timu očekuje te i prijatna drugarska atmosfera.

Podelićemo sa tobom naša interesovanja i otkrićemo ti da se u našoj ekipi različitosti neguju i poštuju. Svaki uspeh proslavićemo uz dosta zagrljaja, a svaku tešku situaciju prevazići ćemo sa mnogo međusobne podrške i ohrabrenja. Zajedno ćemo sarađivati i usvajati nova znanja na originalnim radionicama, ali ćemo se zajedno i šaliti, smejati se.

Put koji ćeš izabrati 

Ako si iz Novog Sada i dopadaju ti se zadaci i izazovi iz prethodnih redova, kao i znanja koja bi mogao/la da stekneš i atmosfera koju ćeš imati priliku da osetiš u Homepage agenciji, slobodno nam se javi na hr@homepage.rs .

Budi svoj/a, maštovit/a, inovativan/a, proaktivan/a i produktivan/a. Na originalan način predstavi sebe i svoje vrline. Pronađi svoj put na kome ćeš nam otkriti zašto baš ti treba da postaneš deo DIGITAL HERO razvojnog programa prakse!

I na kraju…

Ukoliko si završio/la Executive kurs digitalnog marketinga, odnosno Kurs digitalna produkcija ili Digitalno oglašavanje na Homepage akademiji – tvoja startna pozicija u procesu selekcije je još bolja. Čekamo te!