SMDOOH – Najbolje na bilbordima u Srbiji u 2016.

Date: 30.12.2016. Category: Novosti,Vesti

Priznanje UEPS-a SMDOOH-a tehnologiji agencije Homepage primenjenoj u kampanji #MojaSrbija Turističke organizacije Srbije

Beograd 28.12.2017.

 

Udruženje za tržišne komunikacije Srbije dodelilo je sinoć na događaju u Mixer-u svoje tradicionalne godišnje nagrade. Pošto je ovo аsocijаcija čiji je osnovni zаdаtаk аfirmаcijа i unаpređenje komunikаciono-mаrketinško-propаgаndne struke, ne čudi da je najviše priznanje u OOH kategoriji, srebrno dok zlatno nije dodeljeno, ponela zanimljiva inovacija u korišćenju digitalnih LED bilborda o kojoj je Netokracija već pisala.

 

img_4960

SMRDOOH-u najviše priznanje u OOH kategoriji - uručivanje priznanja UEPS-a

 

Rad “SMDOOH inovacija u kampanji #MojaSrbija TOS-a” predstavio je primer integracije offline i digitalnog marketinga. #MojaSrbija je marketinška kampanja koja je imala za cilj predstavljanja letnje turističke ponude Srbije pre svega domaćim gostima. Sprovodila se pred i tokom letnje sezone. Zahvaljujući SMDOOH inovaciji agencije „Homepage“, koji povezuje društvene mreže i digitalne LED bilborde kompanija “Multi Vision” i “LED mreže Srbije”, sadržaji sa Twittera i Instagrama su se, nakon moderacije i automatskog brendiranja, mogli videti u realnom vremenu na bilbordima u devet gradova Srbije. Time je u kampanji integrisan UGC (users generated content) i klasični advertajzerski alat – bilbordi, da bi se kroz sinergetski efekat promovisala i podigla svest građana o Srbiji kao letnjoj destinaciji.

 

img_4969

Priznanje UEPS-a SMDOOH-a tehnologiji agencije Homepage primenjenoj u kampanji #MojaSrbija Turističke organizacije Srbije

 

Specifičnost SMDOOH sistema ogleda se u činjenici da objave koje se prikazuju na digitalnim LED bilbordima nastaju kao sinergija rada agencije na osmišljavanju brendiranog okruženja u kome će objave sa društvenih mreža prikazivati na LED-ovima i kreativnosti korisnika društvenih mreža. Time UGC (users generated contet), slike i opisi, koje na društvene mreže plasiraju njihovi korisnici, posle odabira, automatskog dizajniranja i brendiranja u sistemu postaje deo kreativnih rešenja što je inovacija u odnosu na klasične kampanje. Primenom SMDOOH-a kreirano je 178 objava koje su se smenjivale na digitalnim LED bilbordima tokom trajanja #MojaSrbija kampanje.

 

dsc_22781

Deo tima koji je realizovao kampanju #MojaSrbija

 

Autor teksta: Miloje Sekulić

Prati nas

Buy Oxycodone Buy Ephedra Online Buy Lorcaserin Buy Librium acheter xenical pas cher acheter flagyl en ligne acheter glucophage en ligne acheter cytotec
http://www.facebook.com/homepagersa href=