Online marketing scena u Londonu

Date: 25.10.2016. Category: Novosti,Vesti

Informacije “iz prve ruke” o londonskoj online marketing sceni 

 

Ukoliko ste u digitalnoj industriji, na popularnim pozicijama Growth Hacker, Founder, Marketing Manager, Designer, Developer, Project Manager, Copywriter, Community Manager ili sličnoj, London je obavezno mesto za posetiti. Na poziv kolega iz kompanije DunavNET, posetili smo London i učestvovali na Technology for Marketing, najvećem sajmu tehnologije u službi marketinga na Ostrvu. Zajedno smo predstavili primenu Augmented i Virtual Reality  tehnologija, na studiji slučaja #JustOut #Manasija događaja.

Disclaimer: Link vodi na gostovanje u popularnoj Žikinoj Šarenici gde možete da vidite Žiku sa VR naočarima.

Iskoristili smo i priliku da upoznamo merketing scenu u Londonu i ovom prilikom prenosimo iskustva.

 

Sajam

Sam TFM ove godine bio je spojen sa još dva događaja – Ecommerce Expo i Customer Contact Expo. Velika Olympia hala prepuna štandova i gustog rasporeda predavanja na desetak bina. Fokus na alatima za webshop rešenja, marketing automatizaciju, CRM rešenja, tek uz po koju agenciju, chatbot ili marketplace. Zanimljivo je koliko se više pažnje posvećuje zadržavanju postojećih kupaca naspram sticanja novih i koliko se sve meri. OK, više prodaje i performansa, manje advertajzinga i avernesa. Posebno, segment inovacija u domenu finansija i tehnologija (FinTech) je gledajući u odnosu na naše tržište, dalje nego epska fantastika.

 

Startup scena

Iako Berlin poslednjih kvartala pretenduje na prvo mesto, kumulativno, London je i dalje broj jedan, kada su startup-i starog kontinenta u pitanju. Preduzetnici se okupljaju u brojnim hub-ovima i na meetup-ima, povremeno maštajući o IPO i jednorozima, i mnogo češće na liniji preživljavanja kao mali porodični biznisi. Ipak, sveukupno gledajući, scena je daleko ispred našeg tržišta i drago nam je da u trenucima dok smo bili tamo dolazi vest o približavanju.

 

London

Šta reći, a da nije opisano u popularnoj knjizi Lazara Džamića? Ukratko, Beograd na steroidima. Ljudi žive na periferiji, svakodnevno putuju tri sata do posla i nazad, u realnim slučajeva sastavljajući kraj sa krajem, od plate do plate. Centar je pun biznisa i turizma. Advertajzing je sveprisutan, kao i kod nas. U nedostatku vremena, dosta toga se kupuje online, pa je i ulaganje kompanija na godišnjem nivou veće za digital od tradicionalnog medijskog prostora koji nude televizije. Lepi su i turistički momenti, Big Ben, Majka Kraljica, ovo, ono… London nudi zaista puno toga i verujemo da se i u budućnosti družimo i radimo.

Autor: Nikola Sologub

Prati nas

Buy Oxycodone Buy Ephedra Online Buy Lorcaserin Buy Librium acheter xenical pas cher acheter flagyl en ligne acheter glucophage en ligne acheter cytotec
http://www.facebook.com/homepagersa href=