Studije slučaja

Orange Studio - #PrkosiObicnomUp

Klijent

Orange Studio

Projekat

#PrkosiObicnomUp

Brif

Organizovati događaj koji će biti vrhunac online kampanje i zvanično otkrivanje novog proizvoda iz Bambi porodice – Charger-a

Rešenje

Osmišljavanje i organizovanje TweetUp-a koji će biti završna faza kampanje na društvenim mrežama koja je započela snimanjem video klipova, stvaranjem buzz-a i promocijom virala na Facebook-u i You Tube-u, kao i u online medijima. Na događaju je organizovana i aktivacija za posetioce za najbolju fotografiju koja prkosi običnom – posetioci su pozvani da fotografije podele na zadati #hashtag, samim tim promovišu proizvod i brand i dobiju priliku da osvoje nagradu. Povezivanje online i offline zajednice je upriličeno putem Social Media Wall-a na kome se prikazivao sadržaj sa Twitter-a i Instagram-a koji je deljen za zvanični hashtag aktivacije – #PrkosiObicnomUp.

Rezultat

Na samom događaju je generisano 426 tweet-a, preko 100 fotografija, reach je dostigao 222.680, a 142 tviteraša su učestvovala u kreiranju i deljenju sadržaja sa TweetUp-a. Svi ovi pokazatelji govore da je događaj sjajno ispraćen na Twitter-u, a broj posetilaca na samom događaju je bio dokaza da je povezivanje online i offline uspešno izvedeno i da je novi Bambi Charger predstavljen na paravi način.

Prati nas

Buy Oxycodone Buy Ephedra Online Buy Lorcaserin Buy Librium acheter xenical pas cher acheter flagyl en ligne acheter glucophage en ligne acheter cytotec
http://www.facebook.com/homepagersa href=