Studije slučaja

Orange Studio - #PrkosiObicnomUp

Klijent

Orange Studio

Projekat

#PrkosiObicnomUp

Brif

Organizovati događaj koji će biti vrhunac online kampanje i zvanično otkrivanje novog proizvoda iz Bambi porodice – Charger-a

Rešenje

Osmišljavanje i organizovanje TweetUp-a koji će biti završna faza kampanje na društvenim mrežama koja je započela snimanjem video klipova, stvaranjem buzz-a i promocijom virala na Facebook-u i You Tube-u, kao i u online medijima. Na događaju je organizovana i aktivacija za posetioce za najbolju fotografiju koja prkosi običnom – posetioci su pozvani da fotografije podele na zadati #hashtag, samim tim promovišu proizvod i brand i dobiju priliku da osvoje nagradu. Povezivanje online i offline zajednice je upriličeno putem Social Media Wall-a na kome se prikazivao sadržaj sa Twitter-a i Instagram-a koji je deljen za zvanični hashtag aktivacije – #PrkosiObicnomUp.

Rezultat

Na samom događaju je generisano 426 tweet-a, preko 100 fotografija, reach je dostigao 222.680, a 142 tviteraša su učestvovala u kreiranju i deljenju sadržaja sa TweetUp-a. Svi ovi pokazatelji govore da je događaj sjajno ispraćen na Twitter-u, a broj posetilaca na samom događaju je bio dokaza da je povezivanje online i offline uspešno izvedeno i da je novi Bambi Charger predstavljen na paravi način.

Prati nas

Kamagra kopen online Köpa cialis på nätet viagra kopen zonder recept Buy Vyvanse Online Kjøpe cialis i Norge Acheter kamagra en ligne Acheter clomid en ligne Acheter clomid en ligne acheter cytotec